global template Ps3 waarde - PlayStation Console - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Ps3 waarde

- - - - - ps3 ps4 playstation station ghost cod aap hack verkopen koop

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

ThePersonally

ThePersonally

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 4 berichten

Hey, ik ben nieuw op dit forum en ik had een vraag,

Ik heb een ps3 en ik wil graag de waarde weten.

ik wil hem graag verkopen ik heb inmiddels een ps4 (Hij is echt goed geen enkel probleem gehad ik raad het jullie aan!)

Dit heb ik allemaal:

Ps3 Slim 320 GB Model naam: 3004B ( Valt onder super slim ) Hdmi Kabel en alles dat bij de ps3 kwam

2 dualshock 3 controllers.

4x Fifa 12 ( nog niet gebruikt)

GTA 5 

Bo2

Mw3 (Net nieuw 2x gespeeld)

Ps Move 1 camera 1 controller met dat licht ding en eentje om te lopen

Sorcery ( voor psmove )

Uncharted 3

Harry potter en de half bloed prins

Gran Turismo 5 Prologue

Alle bo2 Map packs + Nuketown zombies & Nuketown 2025 en een paar gekochte camo's behalve Apoclypse 

Edit:

Bo1 + Moon

Alvast bedankt

Gr, ThePersonally

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten

Leuk pakketje bij elkaar! Maargoed.. Als je realistisch bent, de PS4 word inmiddels door het hele land steeds meer leverbaar, wat dus inhoud dat de PS3 steeds een hardere dreun krijgt qua waarde. Ik denk dat je hier nog wel tussen de 160-190 euro voor kunt krijgen, mits je er snel vanaf wilt! Nou zal niemand 4x voor FIFA 12 betalen, aangezien ze er aan 1 genoeg hebben. Ik zie dat je ook alle maps van BO2 aanbied, dit levert je natuurlijk wat extra geld op, want dit kost nog altijd 15euro (per mappack) < Onthoud hier wel bij dat dit alleen kan als je het account erbij geeft, anders zal de koper geen licentie tot de maps hebben. 200-220euro als je echt geduld hebt moet haalbaar zijn, onthoud hier wel bij dat wat ik hier boven al aangeef de PS4 steeds meer leverbaar wordt en dus de PS3 steeds minder waard wordt! Dit is mijn kijk erop, misschien dat de anderen er nog wat aan kunnen toevoegen.

wlkownz

wlkownz

GTA V NO-LIFER

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 910 berichten

Effe een vraag, wat doe je ├╝berhaupt met 4x fifa 12? Je hebt toch maar plaats om 1 CD in in PS3 te duwen? 

76561198028453958.pngAddFriend.png

5nv4ptckg.jpg

ThePersonally

ThePersonally

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 4 berichten

Ik had fifa 12 gratis gekregen van gamemania in Zwolle.

Vandaar dat ik er 4 heb.

ik geef er wel nog 3 weg.

De fifa online pas zit er bij.

Bedankt voor jullie reactie's

(Ik had eerder al een ps4 vanaf de Release date alleen hij werd snel warm en deed raar....)

Gr. ThePersonally

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master